Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Tak mi to nedalo a přeci jen jsem si počkal na váš další, "excelentní a vtipný" blog, kteří zde s láskou až podbízivou vychvalují všichni ti inteligentní, demokraticky a především humánně smýšlející diskutéři.

Dočkal jsem se, přečetl jsem a karmu opět nedám. Nepatřím mezi vyvolené, kterým je váš humor blízký.

A jsem za to upřímně rád.

Nicméně všem, bez rozdílu, přeji příjemné vánoční svátky. Svátky klidné, pohodové a prožité ve zdraví se všemi blízkými.

8 5
možnosti
LP

A k tématu opět nic nemáte?

5 0
možnosti
KB

Poslouchal jsem onehdá projev našeho nejlepšího premiéra a stínového premiéra Ukrajiny o vizích pro Českou republiku.

Jako že nemáme stát na křižovatce, ale rovnou se máme křižovatkou stát. Těžko říci, jak mu do téhle vize zapadá přijímání migrantů.

Navrhuji uspořádat demonstraci, kde národ jasně vyjádří své tužby pomocí transparentů.

Např. Migranta do každé rodiny!

Kdo nebyl multikulturně obohacen, jakoby nebyl.

Co tě neznásilní, to tě posílí...

27 1
možnosti

Asi vám ušlo, že migranti se u nás konat nebudou.

0 21
možnosti

J81a95k21u68b 50Š72o33l27c

21. 12. 2023 8:41

Já už jsem to vzdal. Lid migranty chce, lid je bude mít. Evropa je mrtvá. EU je dobrá myšlenka, ale totálně zabitá. Zajímalo by mě, jak by Itálie nebo Řecko řešili migraci, pokud by nefungovali jen jako průtokové přístavy.

13 0
možnosti
LC

Přesně. Německo je v tom naprosto typické. Miluje migranty a zeleno a proto němečtí voliči volí tak, jak stále volí. Nic proti, jejich věc. Bohužel jsme ale s nimi v jednom spolku, oni ten spolek vedou a tak musíme skákat jak oni pískají. Ale to my také tradičně máme rádi.

17 0
možnosti
AL

Nevím, mně ty ironie tak nějak neberou...

3 0
možnosti
Foto

Vždyť si to píše Fiala sám. Vzal si jen jiné brýle, změnil si jméno a myslí si, že ho nikdo nepozná.

5 0
možnosti
Foto

Můžete poděkovat vládě, že vás tak inspiruje.....to se zase někteří opupínkují, jakou máte karmu a čtenost a Trčálek určitě už něco smolí.

35 0
možnosti
KT

Jo, už jsem to sesmolil, paní Brethová.

Raději to nečtěte, je to strašně ukoptěné.

Abyste se pak taky nemusela utírat...

3 4
možnosti
PS

Zapomněl jste na V4 která vzdorovala co se týká migrace. Proto je třeba V4 zničit. A už se na tom tvrdě pracuje.

Zapomněl jste na naše vědce a jejich školení proti xenofobii korunované peticí.

K tomu jedinému argumentu co slunéčkům zbyl tedy "vždyť tu

žádní nejsou"

Za prvé to že tu nejsou je zásluha xenofobů a žalostným sociálním dávkám.

Za druhé oni tu jsou Evropa je otevřená a jejich výlety k nám za poznáním a obohacením si lze dohledat..

Greendeal a migrace mají potenciál zničit Evropu tak jak jí známe. Proto oba "projekty" navzdory zdravému rozumu EU tvrdě prosazuje.

25 0
možnosti
MB

Dezolátní koncept, jakým V4 bezesporu je, nemá ve slusném progresivním a moderním světě své místo.

2 13
možnosti
AM

A18d22a34m 14M68a73l82ý

21. 12. 2023 7:54

Příznivci blábolivého oligarchického miliardáře našli zalíbení v břitkém humoru

3 20
možnosti
LH

Protože zjevně neumí správně vyhodnotit signály....😋👎

13 0
možnosti
Foto

Trochu jsem váhal, zda doplnit Vaši chválu na adresu prozíravé vlády, ale snad už nadešel čas, kdy mohu k pochvale doplnit informace o vládou připravovaném kroku navazujícím na vládu minulou. Ta prostřednictvím hnutí ANO odhalila ostudný způsob jednání množiny dosud nejmenovaných učitelů, kteří budou za zneužití svého postavení ve vztahu k žákům postupně nahrazeni migranty toužícími po životě v demokracii. Ti budou spolehlivou zárukou, že se nezpronevěří svému poslání a nikdy se nedopustí toho, co pan Andrej Babiš ve svém spravedlivém rozhořčení nazval největším hnusem prezidentské kampaně.

Celá ta personální bouře musela být připravována tajně a v tiché součinnosti se stínovou vládou, aby naše veřejnost nepropadla ve své iracionální nedůvěře k autoritám panice způsobené hlubokým nepochopením.

Trochu se stydím za to, že i já jsem byl zaslepen a pochyboval. Nyní už chápu, proč školským úřadům a školní inspekci nebyla členy hnutí ANO dosud předána jména viníků a názvy škol , na nichž onen největší hnus vybobtnal až ke zneužití zákona na ochranu osobních údajů.

Vše nasvědčuje tomu, že opozice a koalice i přes marginální rozmíšky dokáží tiše spolupracovat a připravovat zásadní úder proti vnitřnímu nepříteli.

0 0
možnosti
LS

Ohhh, další veselý, nádherný a hlavně skvělý blog. Jak vy to děláte, kdykoliv čtu váš boží blog, tak si vždy poprskám monitor ale vůbec mi to nevadí, za ten inteligentní a vtipný blog mi to stojí. Nahradil jste dokonale mučedníka Ladíka a budete po právu blogerem roku.

Dávám inteligentní karmu.

12 0
možnosti
JK

To už je takový nechtěný dar vtipu a satiry, bohužel. Než se mne autor tohoto opět mimořádně vtipného článku zase zeptá, proč to tedy čtu, tak předem odpovím, že si prostě čtu to, co chci, a píšu pod to taky co chci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 42,78
  • Průměrná čtenost 3510x
Příležitostný komentátor politických i jiných událostí a samozvaný znalec Osudů dobrého vojáka Švejka

Seznam rubrik