Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak si s tímhle Trčálek poradí, to jsem tedy zvědav.

1 0
možnosti

Pane Fialo, použil jste pseudonym pro napsání tolika nesmyslů. Je to možné pochopit, kdo by k tomu hlásil?

0 0
možnosti
Foto

Hodně dobré, díky.

5 1
možnosti

J13a14n 68P96a20l89i41a41n

20. 3. 2023 17:14

Ty seš asi úplně na palici, viď?

1 7
možnosti

Já jsem vlastně taky dezolát ;-D Když byl Fialka v opozici, měl plnou hubu toho jak je připravený vládnout, jaké má recepty. Když byl kovid, vyřvával, že Babiš kompenzuje málo. Teď ve vládě tomu říká helicopter money ;-D;-D Jeho hesla o boji proti zlé EU a grýndýlu - to ve vládě vylepšil emisními povolenkami na benzín, naftu a domy, fakt super. A kde je ten jeho štíhlý stát? 8-o8-o to jsou jako ty tři nová ministerstva a neomezený počet politických náměstků 8-o8-o Tohle se mi fakt, jako člověku, který pracuje celý život v privátu, nelíbí :-/ Na tohle jsou mé daně?8-o Jo a kromě jednoho porodného jsem od státu nikdy nic nedostal ;-) dezolát PD

35 4
možnosti

Autorem, klobouk dolů. Pobavilo.

9 0
možnosti
Foto

Snůška přemrštěných blábolů.:-/

6 15
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
11 1
možnosti

Nekdo z vlady nekoho nazval dezolatem?

1 4
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 43,80
  • Průměrná čtenost 3599x
Příležitostný komentátor politických i jiných událostí a samozvaný znalec Osudů dobrého vojáka Švejka

Seznam rubrik