Foto

I zde na blogu jsou hodnoty tvrdě prosazovány. Uliční výbor nespí

JV

To máte pravdu, pan Nožička tu byl mezi prvními a hned srovnal pana Kyšku do latě.

ZH

všichni se tím řiťme k novým zítřkům

Foto

Víte o někom, kdo se řítil ke starým zítřkům?

DR

Tradičně perfektní. A ta závidící Evropa, ta mě dorazila.

JK

A to kdyby pan Pokorný jen trochu chtěl, tak jeho humor nepřežijete.

Foto

Místo běžný bych spíš použil termín řadový občan, pač ten se umí zařadit, kdežto běžný může tápat.

JK

J67a20n 26K96y98š25k13a

10. 4. 2024 8:06

Souhlas, řadový občan se tu hodí více. Jenom na konci, ta zdravice nebo skandovací heslo, nechybí tam něco? Pan Pokorný to měl napsat ne rozumem, ale citem: Nejsme Slovensko, nejsme Maďarsko, nejsme Russko.

PB

.... ale v tem sme mistři, to umíme!,- hodnoty Habsburků a c.k. mocnářství, hodnoty německýho protektorátu, potem hodnoty SSSR, nyčko ty bruselskýhodnoty ....... porád je co se učit, klanět sa, poklonkovat, vyjadřova podporu, solidaritu, ztotožňovat sa, inspirovat sa a hlavně sa nenechat zahanbit!

JK

Nějak jste se rozohnil. Jenže tohle je výplod pana Pokorného, ne realita.

JK

Už je to strašně dávno, co jsem četl knihu německého laureáta Nobelovy ceny Heinricha Bölla "Klaunovy názory". Je to tak dávno, že mi z ní zbyl v paměti především dojem. Jednu větu z knihy si však pamatuji, a sice klaunův výrok: "Přesáhne-li slabomyslnost jistých mezí, měla by být trestná." Často se mi totiž vloudí do mysli. Naposledy po přečtení tohoto blogu.

A teď jsem zvědavý, kolik lidiček se to pokusí obrátit proti mně.

JH

J63a58n 80H35r92u81š90k40a

10. 4. 2024 9:32

Já jsem četl „Klausovy názory“...ale ono to nijak nezmění ten citát:)

  • Počet článků 79
  • Celková karma 44,00
  • Průměrná čtenost 3599x
Příležitostný komentátor politických i jiných událostí a samozvaný znalec Osudů dobrého vojáka Švejka

Seznam rubrik