Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Být to vážně, nevím jestli bych nechtěl být skřetem.

0 0
možnosti
JV

Pamětníky umíte vždy pobavit. Bohužel, dnešní novináři píší podobně, leč myslí to naprosto vážně.

7 0
možnosti
PC

Spíše bych řekl, že novináři jsou tradičně slouhy moci...

1 0
možnosti
Foto

Ja jsem to včera otočila a do Obecního domu na křest své poslední knihy pozvala jednoho Ostravaka. A všichni se s ním chtěli fotit. 😂

Ale nebyli tam jen Pražáci, přijeli češtináři z různých koutů Česka.

Na druhou stranu, na mě byli i v Ostravě všichni hodní.

4 0
možnosti
BO

Rád bych si objednal Vaši knihu.

0 0
možnosti
PB

.... takovej malej předkrm,- až přinde hlavní chod s kompotem, to bude teprvá čurina!,- ...... latéčko se zákuskem už asi nestihne!

1 0
možnosti
Foto

Diskuse s takovými lidmi je děsivá. neudrží myšlenku, opakují fráze pořád dokola opak začnou urážet a nadávat. V tom momentě se člověk začne stydět za své spoluobčany.

0 9
možnosti
PC

No, tak já bych viděl problém především u těch na druhém břehu, t.j. u těch, kteří zjevně občany této země pohrdají.

11 1
možnosti
PC

Opět jsem se skvěle pobavil!

4 0
možnosti
JM

Skvěle napsáno, velmi jsem se pobavil

7 0
možnosti
BO

Opět skvělé. Počítám zase karmu kolem 45. Drobná chybička: Rakušan skloňuje Karviný.

6 0
možnosti
Foto

Tentokrát mi je celkem jedno, kam vstoupil Rakušan, mám jiné myšlenky, protože za chvíli vstoupím neohroženě do zubní ordinace na montáž inplantátu, takže jen taková normální, obyčejná karma z čekárny

5 0
možnosti
  • Počet článků 79
  • Celková karma 44,00
  • Průměrná čtenost 3599x
Příležitostný komentátor politických i jiných událostí a samozvaný znalec Osudů dobrého vojáka Švejka

Seznam rubrik